banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 6 June 2009

Merdeka Dengan Darah - Sejarah yang Tersorok-perok - edyesdotcom

Merdeka Dengan Darah - Sejarah yang Tersorok-perok



Darah rakyat masih berjalan
Menderita sakit dan miskin
Bila datangnya pembalasan
Rakyat menjadilah hakim
Ayuh! Ayuh!
Berjuang sekarang
Kemerdekaan sudah datang
Merah panji-panji kita
Merah warna darah rakyat
Merah warna darah rakyat


Berikut adalah antara komen-komen berkenaan kemerdekaan sebenar;


Sekarang semau orang tahu, UMNO adalah agen Inggeris. menjadi tali barut Inggeris untuk terus mengekalkan penjajahannya walaupun telah turun bendera Union Jack pada tahun 1957.
Inggeris tidak mahu golongan nasionalis Melayu menguasai politik Malaya.
Onn Jaafar adalah agen utama mereka.

Apabila Onn Jaafar kelaur dari UMNO pulak, Ingegris emmastikan Tunku, anak Sultan Kedah pula menjaga kepentingan Inggeris.

Mereka tidak mahu Mustapha Hussein memimpin UMNO. Mereka mahu golongan bangsawan termasuk Abdul Razak Hussein orang besar 4 Pahang menguasai parti ini bagi emngekalkan kehendak dan kepentingan Inggeris berterusan.

Mereka takut orang-orang kampung dan terpelajar memimpin Malaya. Mereka tidak mahu anak-anak kampung yang terpelajar dari memimpin gerekan kemerdekaan. KMM PKMMAPI AWAS adalah sebenarnya pejuang kemerdekaaan.

Mereka ini disumbat ke penjara dengan bantuan Special Branch dari bangsa Melayu. Inilah sebenarnya anjing-anjing Inggeris yang berterusan menjadi hamba Inggeris dan sanggup memasukkan anak bangsa sendiri ke dalam penjara kerana nakkan pangkat dna kedudukan yang diberi Inggeris.

Golongan ini banyak di semua Asia dan Afrika. Mentaliti Uncle Tom ini masih wujud di Malaysia sehingga kini.

- Anonymous


JANGAN PERCAYA BULAT-BULAT APA YANG DIKATAKAN OLEH PEMIMPIN UMNO!
Mereka dalam proses hendak menggahkan semula Umno terutama dikalangan Melayu sebab sudah hilang sokongan dari orang Melayu sendiri!

Mengapa tertumpu kepada Chin Peng? Mengapa tidak disebut Abdullah CD? Shamsiah Fakeh? Dr. Burhanuddin? Ahmad Boestama? Musa Ahmad? Rashid Maidin?

Sebab Chin Peng, Cina. Chin Peng seorang sahaja yang komunis! Yang mengungkit hal Chin Peng pun Cina juga. Umno takut kepada sekutu Cinanya.

Baca tulisan Mahathir, beberapa perkara hanya andaiannya sahaja dan belum pasti akan berlaku sekiranya PKM dapat mengalahkan Inggeris. Diktator? Malayu pupus? B. Melayu jumud? Belum pasti berlaku tetapi telah dikatakan akan berlaku kerana hendak menakutkan orang Melayu dan membodohkan orang Melayu. Umno menjadi juara orang Melayu konon dapat elakkan perkara itu berlaku!

Awas orang Melayu! Jangan biarkan diri ditipu, dibohongi dan diperbodohkan oleh pemimpin Umno!

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template