banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Thursday 19 January 2012

Kenapa bapak sayfool beria-ria sangat nak buat rayuan?





BAPA SAIFUL TERUS RAYU PEGUAM NEGARA KEMUKA RAYUAN
- mStar

PETALING JAYA: Bapa Mohd Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim melahirkan kebimbangan berhubung tindakan susulan Peguam Negara sama ada akan memfailkan rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat atau tidak.

kenapa beria benar bapak Sayfool nak menangkan anaknya?
adakah Sayfool dibunuh Anwar?
adakah Sayfool musnah hidupnya seperti perempuan kehilangan dara?
adakah Sayfool cacat didera Anwar?
adakah Sayfool terlantar di hospital seumur hidup disebabkan Anwar? 

Pernah tak lu orang fikir kenapa sayfool dan bapaknya Ah Lan beria-beria mendesak peguam negara supaya membuat rayuan segera?
**Mungkin lu orang fikir kononnya berbuat demikian menandakan si Sayfool ini adalah benar-benar menjadi mangsa liwat Anwar dan Mahkamah membebaskan Anwar hanya kerana kesilapan teknikal mahkamah..itu yg dimainkan oleh media Umno..

(1) Bagi gua,gua tak fikir begitu..apa yang gua fikir adalah apabila si Sayfool kalah dalam pertaruhan,Sayfool perlu menanggung kos guaman ..bukan sikit bro mau nya puluh puluh,ratus ratus ribu-ribu ,boleh jatuh bangkrap si Sayfool tu..sapa mau tanggung bro geng-geng penjilat bontot Sayfool semua dah lari apabila mahkamah membebaskan Anwar..

(2) Sekarang Si Sayfool sudah menjadi Alibi kepada penganut Umno,Si Sayfool tidak berguna lagi untuk mereka dan si Sayfool juga menjadi bahan saksi kepada mereka yang merencanakan konspirasi ini ..adakah kedudukan Sayfool akan selamat? adakah nyawa si Sayfool dalam bahaya? berkemungkinan besar nyawa Sayfool dalam bahaya kerana Sayfool adalah saksi utama dalam konspirasi ini..maka dengan demikian bapak si Sayfool beria-beria memaksa peguam negara membuat rayuan..
 Berkemungkinan besar Sayfool bergerak sendiri untuk membuat rayuan,geng-geng beliau yg sebelum ini sedia membantu tetapi kini masing-masing cuba membersihkan diri,peguam-peguam si Sayfool tidak berani lagi untuk bertaruh  kali kedua,ini saat paling menyukarkan Sayfool untuk bergerak bagi memaksa peguam negara membuat rayuan..

Apa yg gua terfikir adalah..Peguam negara tidak akan ambil port lagi dalam kes ini...melainkan si Najib memberi lampu hijau dan berkemungkinan besar Najib tidak akan lagi mengotorkan dirinya dalam kes ini bagi membersihkan dirinya dimata dunia..











3 comments:

Anonymous said...

lu bodoh la...

anuwar mampu pasal dia banyak masyuukkk. pendakwa mintak sekali je tapi bos liwat lu dah berapa kali mintak tangguh?

sapa peguam dia kalau bukan kapal wheelchair

kalau nak jimat kos bagi jel dna..apsal takut?

bersumpah pun tak nak..mangkok hayun!


wakakakakakakakakakakaka

CUPING MERAH said...

kenapa perlu buat semua tu?
bersumpah?klau anwar bersumpah ada ke kes ini ditutup?
kenapa perlu bagi dna sesuka hati?
klau gua mintak dna lu lu kasi tk..?lepas dapat dna lu gua taruk dna lu kat jubor sayfool dan jubo sapa yg gua suka dan buat report polis kena liwat dengan lu...lu mau ka?

bodoh piang punya olangg..

Hj Zack said...

Sepol dah sumpah laknat & bersedia menanggung bala jika berbohong.
= Dia dah bersedia tanggung risiko.
= Klo dia benar, nothing to worry.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template