Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, 24 January 2012

Gengster kepala hangit jalan Kebun bukan ahli Umno?kepalabana dia!!

 Pemuda umno kata tak terlibat? jadi sapa kepala hangit tu?

Pemuda Umno Selangor menyangkal dakwaan ahli pergerakan itu terlibat kekecohan melibatkan program ceramah Asal Bukan Umno (ABU) anjuran Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM) dan Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf), semalam.

Ketuanya, Ungku Salleh Ungku Jamal berkata, Pemuda Umno tidak diberikan tugas untuk mendengar dan memantau sebarang program yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat (PR) di Negeri Selangor.
Menurutnya, tugas dan tanggungjawab yang diberikan kepada Pemuda Umno adalah untuk memastikan program parti berjalan lancar termasuk, program bantuan kepada rakyat dan menggerakkan jentera pilihan raya.
“Buang masa sahaja, untuk kami pergi ke ceramah mereka, malah saya sendiri pun tidak tahu ceramah ABU ini diadakan.



kah kah kah kah lanc tak terlibat!!

Jom kita lihat sapa mangkuk ni.. yg tunjuk gengster kat ceramah ABU kat Jalan Kebun tu hari...kepada Hindraf ambil Port dan kenal pasti...biasa orang tunjuk "gengster" ni dia jarang keluar dari lubuk dan hanya berani menapak ditempat sendiri ..

Nama dia Muhamad Razali 
 



Gengster yg dikatakan selalu berlonggok dikedai kopi ..hutang pulak tu..















Mereka antara pemuda penggerak BN kawasan Jalan Kebun..












Hidup dan matiku hanyalah pada dacing...tapi memang dah nak mampuss pon..ada penyakit kencing manis..









Aku mengidap kencing manis...sebelum aku diserang dengan dasyat oleh kencing manisku..lebih baik aku lakukan sesuatu yg boleh mengembirakanku..














Lebih baik aku berfoya-foya ini lebih mengembirakan ku..























3 comments:

pkrcabangtambun said...

Kah..kah..kah! Baharom..Baharom..!!
Lu dah kantoi la BaruaBaharom..!!

Anonymous said...

gengster apa bende macam ni. gengster kalangan budak2 kecik je.yang bonceng dia pon macam budak form 1 jer.

Anonymous said...

sekali tengok macam bahrom, dua kali tengok macam bulldog aje

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template