banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday 27 December 2011

Brahim Alkataki Hangin Hassan Ali tolak menyertai perkasa

Dr Hasan menolak pelawaan presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Ibrahim Ali untuk menyertai pertubuhan itu..
    
"Saya tidak berhajat dan saya hendak menumpukan sepenuhnya kepada mesej yang kami bawa selama ini iaitu (berhubung kepentingan) Islam, bangsa Melayu dan Institusi Raja,"kata Hassan Ali




Berhubung dengan perkara yg diatas.. Ibrahim menjawab soalan berhubung kenyataan Dr Hasan Ali yang juga anggota jawatankuasa pusat PAS yang  menolak pelawaan menyertai PERKASA.

Ibrahim yang juga ahli parlimen Pasir Mas menegaskan tawaran tersebut adalah ikhlas dan sentiasa terbuka.
"Cuma dia sekarang ini nak berjuang dengan PAS lagilah. Ini poliitk, awak tahulah. Saya tidak tahulah, takut dia bergaduh macam suami isteri.
"Bergaduh, bergaduh lepas tu balik, tidur sekatil. Kita tak tahu," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat majlis tertinggi PERKASA.

KAH KAH KAH...brahim kuciwa
KAH KAH KAH..cilako punya Hassan..kato brahim
KAH KAH KAH..kalau Hassan ikut gue..pasti gue lagi power..
KAH KAH KAH..brahim tergugat..perjuangan Hassan sama dengan Brahim
KAH KAH KAH..Hassan dari pas..
KAH KAH KAH..Gue dari Perkase

cilako ,cilako..binawee

1 comments:

Anonymous said...

brahim ali ikhlas? nak tergelak besar aku keatas malaun ni. hassan ali lagi cerdik drp kau. puak2 dlm perkasa mana ada yg cerdik, bodoh macam lembu.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template