banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 2 April 2011

UMNO POLITIK LONGKANG...




Pemimpin veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah hari ini membidas pihak yang mendalangi video lucah untuk menjatuhkan pemimpin pembangkang. Katanya, rakyat akan menolak "politik kotor' sebegitu untuk mengalihkan tumpuan mereka daripada isu-isu nasional yang jauh lebih penting.

"Ini orang panggil gutter politics, politik longkang (dan digunakan) bila sudah tidak ada modal lagi. Ia timbul sebab polisi dan dasar yang diperjuangkan sudah tidak laku dan rakyat nampak tidak menerimanya.

“Oleh kerana itu (mereka) main politik kotor menyerang seseorang dengan harapan rakyat ketepikan hal seumpama itu. Ini bukan politik," kata mantan menteri kewangan dan bekas naib presiden Umno itu.

umno main politik longkang?kah!kah!kah!kah
ya kuli yang kata bukan aku kata..kah!kah!kah!
memang pon umno tu longkang..kah!kah!kah! 
kalau dah umno tu longkang bermakna penganutnya juga longkang..kah!kah!kah!kah!


cuping : umno longkang masyarakat 

2 comments:

leekonyou said...

semua dah bersumpah dengan NAMA ALLAH SWT cuma tunggu A N U WAR saja lagi masih MALU-MALU KE TAKOT KE NAK BERSUMPAH rakyat yang kebanyakaan nya BODOH-BODOH cuma nak dengo ANU WAR ni BERSUMPAH AJA SUSAH JUGA YA KALAU TAU DIRI BERSALAH KAKWAN dr.gigi TOLONGlah SURUH DIA SUMPAh OK DENGAN NAMA ALLAH SWT BUKAN ALLAH CHRISTIAN HERALD yg,N.AJIS DAN KALID GEREJA SOKONG TU..bukan bukan bukan

cupingmerah said...

buat apa anwar nak sumpah..apa kelebihanya bersumpah?umno tk fitnah dia lagi?mahkamah tak dakwa anwar lagi?

suatu hari nnti lu sendiri yg akan bersumpah bahawa tkkan menyokong umno lagi..tu pon klau tuhan bukak pintu hati lu...klau tuhan tk bukak pintu hati lu...lu akan ngok seumur hidup...

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template