Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday, 13 August 2010

umno tetap nak tegakkan fitnahnya..

kah..kah..kah..memang dah cakap umno ni makin hari makin bodoh,dah cukup bodoh bebal lak tu tak cukup lagi dicampur bangang...dah spisis balik ke sekolah rendah ataupun memang blogger umno ni tahap sekolah rendah jer...
korang umno kalau nak tipu pun biar lerr. real ckit ini tahap bodoh cipan pun tak macam tu..

aku nak tunjukkan sedikit kesilapan pada banner yang korang buat..
1.MENYOKONG PENUH..Woii!! ini ayat umno selalu pakai pada banner2 korang ni nak tipu rakyat afrika boleh laa..
2.CHUA JUI MENG CALON MENTERI BESAR JOHOR..kah..kah..kah ini lagi lawak,betul2 bangsa umno ni bodoh perlembagaan ...tak reti nak heja,tak tau undang2 dan kita tahu klau ayat2 bodoh macam ni memang datang dari bangsa umno..

nak perkukuhkan lagi siap buat gambar super impose...ni kalau tunjuk kat orang umno yang bodoh2 ni mesti percaya gila babi punya nii...

CUPING : Bila bangsa umno ni nak jadi cerdik?

4 comments:

Isa said...

Salam bro,

Puak2 laknat tu sampai kiamat takan cerdik punya... bodoh dulu, kini dan selamanya...

baginda® said...

salam cuping... da tengok malaysia4all? konsep lebih kurang camtu... tu dalam ujian lagi... link takde lagi... colour belum ubah lagi ok tak?

CUPING MERAH said...

ok gak tu kalau sama...kita kurangkn tulisan perbanyakkan video

baginda® said...

bro isa.. boleh aja... boleh emailkan writer.. mintak email2 mereka... dan den akan buek satu slot untuk video sahaja... :)

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template