Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 7 October 2009

Penduduk Bagan Pinang bertuah...kalau memilih Isa Samad


 PORT DICKSON 6 Okt. - Penduduk di sekitar kawasan ini harus merasa bertuah kerana Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad iaitu seorang pemimpin yang berpengalaman luas telah dipilih sebagai salah seorang calon Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang.
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, sebagai bekas Menteri Besar dan Menteri Kabinet, Mohd. Isa sudah tentu mempunyai kekuatan dari segi jaringan hubungan sama ada di peringkat Kerajaan Pusat atau negeri.
Justeru, beliau berkata, dengan kedudukannya itu ia akan memudahkan Mohd. Isa menyelesaikan segala masalah yang dihadapi oleh penduduk dengan lebih berkesan.
''Selain itu sikapnya yang amat merendah diri serta kedudukannya sebagai anak tempatan adalah antara sebab beliau wajar dipilih untuk menjadi wakil rakyat Bagan Pinang,'' katanya.

kah..kah..kah..Shafie Apbebal jer...


Untuk penduduk Bagan Pinang calon yang pilih Isa Samad kalau dipilh memang la bertuah,bukan penduduknya yang bertuah tetapi Isa Samad tu yang bertuah.


Jika Isa menang banyak ler..projek yang dia dapat terutama projek baru Port Dickson untuk menaik taraf 'Bandar Tentera' kuang..kuang..kuang..


Projek yang lama masih terbengkalai dah janji pulak projek baru...huu..huu.
Bagi penduduk Bagan Pinang tak perlu garu kepala,ADAKAH projek pembangunan yang dijanjikan oleh kerajaan pusat maka anda perlu undi BN?

Walau anda memilih calon Pas sekalipun,Projek pembangunan Port Dickson akan dinaikkan juga,ini adalah janji kerajaan pusat kepada kerajaan negeri,kenapa saya kata begitu?sebabnya Negeri Sembilan di bawah pemerintahan BN.
Setahu saya semua projek yang dijanjikan semuanya PALSU ..biasa la nak PRK macam2 mereka janji tapi.... HAMPEEEHHH...!!



''Selain itu sikapnya yang amat merendah diri serta kedudukannya sebagai anak tempatan adalah antara sebab beliau wajar dipilih untuk menjadi wakil rakyat Bagan Pinang,'' katanya.

HAMPEEHH..!! Isa Samad anak Melaka la woii!!
bukan anak tempatan,dan memang tak wajar ia dilipilih menjadi wakil rakyat. 


Cuba para pengundi Bagan Pinang fikir...
kenapa perlu Isa Samad menang baru projek tu boleh dibuat?
Bagaimana dengan Mohammad Hassan,dia tak pandai pegang duit ke?
Dia tak reti nak laksana projek ke?


Datuk Seri Mohd. Shafie Apbebal berkata, sebagai bekas Menteri Besar dan Menteri Kabinet, Mohd. Isa sudah tentu mempunyai kekuatan dari segi jaringan hubungan sama ada di peringkat Kerajaan Pusat atau negeri.

Habis apa cerita dengan Mohamad Hassan,dia tak der jaringan dengan kerajaan pusat ke?


Pengundi Bagan Pinang harus faham apa yang dikatakan jaringan itu..jaringan itu bermaksud kroni,maka kalau projek ini diberi kepada Mohamad Hassan,maka hanya kroni Mohamad Hassan jer yang dapat.


Projek pembangunan terbaru ini adalah untuk kroni Isa Samad,kerana Isa Samad banyak kroninya berada di kerajaan pusat.

UNTUK PENGUNDI BAGAN PINANG...


 KALAU ANDA PENGUNDI YANG MASIH BINGUNG MANA SATU CALON HENDAK PILIH..GUNAKANLAH PETUA YANG SAYA BAGI DIBAWAH INI..PASTI ANDA DAPAT JAWAPAN PADA HARI MENGUNDI NANTI..


1.JIKA ANDA UNDI PAS............PROJEK PASTI JALAN
2.JIKA TIDAK UNDI UMNO......PROJEK PASTI JALAN
3.JIKA PAS MENANG................PROJEK PASTI JALAN
4.JIKA UMNO TAK MENANG..PROJEK PASTI JALAN

BELUM FAHAM?


UNDILAH PAS


CUPING : Rakyat semakin cerdik dan celik..yang masih dungu pemimpin kat atas tu yang cuba nak dungukan rakyat.

11 comments:

Anonymous said...

http://keadilan-malaysia.blogspot.com/2009/10/aset-kekayaan-calon-pas.html

Anonymous said...

calon PAS ada aset bernilai jutaan ringgit!

Anonymous said...

Wahhhh pemimpin PAS sorang ni dah kaya ye... tu baru dapat kuasa tu, wahhhh, syabah PAS syabas....

Nak tanyo ekau jugo, kalau Zul ado butir-butir harta. Kami bukan apo, cuak tengok orang PAS pakai kereto bosa-bosa. Baru memerintah sekojap dah bosa2 kereta orang PAS. Dato Ahmad Awang yang dulu bankrup dah dalam sekejap Ngeh dan Nga memerintah Perak sudah kayo dan pakai Mercedes. Katonyo Cino boghi.
Ketelusan jugo bpoleh selamatkan PAS ...

CUPING MERAH said...

KETO BOSAR TU CINO PUNYO..

AWAIIT HANG DOK LOQLAQ SANGAT..

labulabi said...

Kita kene sokong Pas, sbb sokong pas bole masuk syurga. Hanya Pas sahaja yang Islam. Semua tulisan dalam cupingmerah patut di puji kerana penuh dengan kebenaran. Tahniah cupingmerah kerana jadi ahli Pas dan disahkan oleh Pas masuk syurga.

CUPING MERAH said...

kah.kah..kah..macam merajuk jer..mari la join Pas kita sama-sama masuk syurga...he..he..he..

batara said...

waaah sekarang PAS dah boleh terima "hadiah" tauke cina ye?

Hurm siapakah dia ini yang boleh menerima hadiah yg semahal tu ye?

Hadiah ye..... hadiah kereta mewah yg mahal dan besar ye?

Tak pe, tak pe... hanya PAS sahaja yang boleh terima "hadiah besar" ye..

Kalau wakil UBN terima sumbangan, maka berkoyan-koyan lah fitnah rasuah dikeluarkan ye...?

ooo macam tu rupanya ye?

Baguslah macam tu.. persoalannya sekarang siapakah dia ini yang harus diberi "HADIAH MEWAH" sebegini dari tauke cina?

Kalau mungkin pelacur belaan taukeh cina yang dibayar dengan kereta mewah mungkin boleh diterima.

Kalau mungkin perempuan simpanan yang dibela tauke cina dan diberi kondo mewah dan kereta mewah mungkin munasabah diterima.

Ironinya dia ini seorang lelaki yang baru mendapat kuasa. Malah baru sahaja mereka2 yg seumpama ini mendapat kuasa, maka yang sudah diistihar bankrup boleh dengan mudah keluar dari senarai muflis... wah hebat betul politik PAS ni ye...

Atau mungkin dia yang menerima "HADIAH MEWAH" juga merupakan belaan taukeh cina? ironinya hadiah belaan untuk apa? adakah dia ini juga konco2 anwar yg suka "tutttttttt" ... ops, nauzubillah (nabi tak ngaku umat oiii)

labulabi said...

bukan merajuk, sedih je.
macam mana la nasib org2 dulu, tok nenek cupingmerah, moyang cuping merah yang tak sempat jadi ahli pas. adakah mereka akan masuk syurga ke? atau cupingmerah dah ada excess pas utk semua ahli keluarga?

GOMO said...

MANA PERGI WANG BALAK KELANTAN??? http://gomo-no1.blogspot.com/2009/10/balak-rasuah-pas-tuan-guru-hampas.html

CUPING MERAH said...

labu-labi..tu nasib mereka laa..apa nak buat lahir terlalu awal...kah.kah.kah..lawak

CUPING MERAH said...

GOMO apa punya tutt..iklan blog macam suruh aku melawat tapi tk bleh buka..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template