banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 21 October 2009

IBRAHIM ALI ..BILA KO NAK BERAMBUS ATAU NAK MAMP*****!!!!

Ahli Parlimen Bebas dari Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali hari ini berkata kerjasamanya dengan PAS yang terjalin sewaktu pertanding atas tiket parti itu, dalam pilihanraya umum lalu, sudah berakhir.

Ibrahim juga membuat pengakuan bahawa beliau kini lebih cenderung untuk menyokong kepimpinan BN.

"Saya adalah ahli Parlimen Bebas dan bersedia bekerjasama dengan mana-mana pihak tetapi kecenderungan saya sekarang ini ialah menyokong Umno iaitu kepimpinan kerajaan sekarang sebab saya tengok sudah ada tanda-tanda positif yang cukup baik," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Bagaimanapun, kata Ibrahim, buat masa ini belum ada keperluan baginya menyertai Umno walaupun beliau melihat parti itu semakin kukuh di bawah kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak dan timbalannya Tan Sri Muhyiddin Yassin.


WAHAI SI KATAK ..BILA LAGI KO NAK BERAMBUS!!
DAH MELUAT-LUAT DAH AKU NENGOK ENGKO...KAHAKK PTUIHH!!


KAU LOMPAT AJER PEGI UMNO..KERUSI PARLIMEN YANG KO PEGANG TU BAWAK SEKALI...


AKU DAH TAK SAKIT HATI SEKIRANYA KO KUTUK PR..JIKA KO BERADA DALAM UMNO...



SEKALI LAGI ...KAHAAAAKKKK PTUUUUUIIIHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Prof. Era Pasca said...

cuping... den takde peralatan pancing cane? ang ada sewa ke? untuk MAC ini?

CUPING MERAH said...

AKU ADA EMPAT SET..NK PAKAI DUA JER
NK PINJAM BLEH..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template