banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 3 October 2009

AKU YAKIN PAS MENANG




AKU  yakin calonnya,Zulkefly bin Hj Omar mampu membawa kemenangan memandangkan kelebihan yang ada pada calon PAS itu.Calon PAS memiliki beberapa kelebihan berbanding calon BN,Isa Samad,dari segi moral parti dan calon itu sendiri.

Dari segi moral parti,umum mengetahui PAS sebuah parti yang mempunyai imej dan kekuatannya yang tersendiri,berbanding BN yang begitu banyak kelemahan dan imej yang tercalar.


Manakala,dari segi individu calon itu sendiri,calon PAS,Zulkefly merupakan calon terbaik yang mampu menggalas amanah yang diberikan.“Imej calon PAS juga lebih bersih,dikenali ramai serta mudah didekati dikalangan akar umbi



Manakala, bagi calon BN pula,Isa Samad,dari segi moral partinya jelas moral BN sudah tercalar teruk dengan beberapa siri kelemahan dan keburukkan yang ditunjukkan parti itu.


Dengan imej BN yang penuh dengan masalah rasuah,penyelewengan dan skandal lain,menjadikan PAS parti yang mempunyai kekuatannya yang tersendiri.

Malah,pemilihan Isa Samad juga menunjukkan parti itu ketandusan pemimpin hingga terpaksa meletakkan calon yang didakwa rasuah politik dan dikenakan tindakan disiplin.



Justeru itu, dengan kelebihan yang ada pada Zulkefly,PAS yakin Bagan Pinang akan dimenangi Pas ,bagaimanapun,jentera parti  perlu berkerja keras untuk memenangi hati pengundi.


CUPING : Korang punya rasa aku tak tau,yang aku tau..aku yakin Pas menang

2 comments:

Manjungmari said...

Salam...
Aku pun Yakin Islam akan menang.. Insyaallah..

Anonymous said...

Salam...
Aku pun Yakin Islam PAS akan menang.. dan setiap kedai runcit di kampung2 disediakan kaunter jualan ARAK , BAR , URUT URUTAN, bersama hARAKah.MEMBANGUN BERSAMA KEHENDAK RAKYAT ..

MABUK SAKAN BERSAMA PAS...
MABUK,,, JANGAN TAK MABUKKK...

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template