banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday 25 October 2009

AKU TETAP BERSAMA TGNA



Biar ribut melanda..
Biar bumi bergegar..
Biar Pas terbelah dua namun untuk bertukar parti atau mengundi parti Umno tidak sama sekali,aku ada pendirian ,aku bukan lalang yang suka condong kesana kemari pabila ditiup angin..


Aku sedikit pun tidak risau dengan ahli Pas yang sudah diterbiah..walau apapun berlaku,islam tetap diperjuangkan..


Aku tak heran dengan bukan ahli Pas,kerana mereka ini adalah lalang yang selalu condong kesana-sini kerana tidak ada pendirian yang tetap.

Aku juga tak heran dengan ahli pas yang masuk sebagai ahli tetapi kurang mendapat terbiah,mereka juga sama seperti lalang yang akan condong kesana-sini pabila ditiup angin..


Tak salah berkerjasama dengan PKR
Tak salah berkerjasama dengan DAP
Tak salah nak berkerjasama dengan UMNO..akan tetapi UMNO perlu diajar supaya mereka insaf,tidak sombong,angkuh,ego dan banyak lagi.

UMNO perlu diajar!!
UMNO tidak boleh diajar dengan cara NASIHAT dan TEGURAN kerana ini tak berguna untuk mereka,bak kata masuk telinga kanan keluar telinga kiri.

Mereka UMNO perlu diajar dengan cara kehancuran,ya..cara terbaik untuk menginsafi orang UMNO ialah dengan menghancurkan UMNO.Dan dengan ini baru mereka sedar dan insaf.


Walau apa pun berlaku aku tetap bersama TGNA..
Berkembangnya PAS,terkenalnya PAS,di hormatinya Pas oleh bangsa lain,ini adalah pengorbanan,cara pemerintahan yang ditunjukkan oleh TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ.


Untuk rakan-rakan ahli PAS,bukan ahli PAS yang menyokong TGNA...Aku telah membuat satu video klip untuk kita bertenang seketika....
hayati dan berhiburlah....

Bagi teman-teman yang intrnetnya agak slow,aku memohon maaf kerana video ini agak berat sedikit ini adalah kerana formatnya yang 'high quality'...

*untuk mengelak suara berdouble scroll paling bawah blog ini dan stop dulu mp3 player

4 comments:

Manjungmari said...

Salam ..
aku pun sama, tetap bersama TGNA.. Allah hu akbar.

watasikadi said...

TAKBIR!!! Tok Guru tetap dihati. kita harus percaya kata-kata siapa makan garam dulu. tok guru pernah terasa pahit maung perjuangan PAS. TAKBIR!!KAMI BERSAMA TOK GURU..

Unknown said...

Aku juga tetap bersama Tokguru selagi beliau tetap dengan pendiriannya memperjuangkan Islam sebenar bukan Islam Plastik

CUPING MERAH said...

alhamdulilah..ramai jugo sopondapat samo macam den..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template