banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 19 August 2009

SAMAN JANGAN TK SAMAN

Kalau citer pasal surat khabar pro umngok ni...hampeh!! sikit pon aku tak percaya,jangan kata suruh beli,bagi free suruh aku baca pon tak hingin aiih..
dah terbukti karang-karangan yang songsang,sememangnya ikut telunjuk umngok yang songsang tu...




KUALA LUMPUR, 19 Ogos: Mahkamah Tinggi hari ini memutuskan syarikat akhbar Berita Harian membayar gantirugi sebanyak RM150 ribu kepada Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar berikutan laporan mereka sebelum ini yang berkaitan dengan dakwaan Mahfuz mengajak seorang menteri bertumbuk dalam parlimen.

KOTA BAHRU, 18 Ogos: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, akan mengambil tindakan undang-undang kepada pihak media yang memutar belit kenyataannya dengan mendakwa beliau berkata "ahli Umno tidak masuk syurga".
"Saya akan berbincang dengan peguam dan akan mengambil tindakan undang-undang kepada mana-mana media yang telah menokok tambah kenyataan saya," katanya sewaktu sidang media di pejabatnya tadi


PULAU PINANG: DAP akan mengambil tindakan mahkamah terhadap syarikat media yang memfitnah pemimpin parti itu berhubung isu agama Islam sehingga mencetuskan kontroversi.Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng berkata tindakan itu perlu berikutan terdapat beberapa syarikat media terutama akhbar Utusan Malaysia yang cuba memfitnah pemimpin DAP membabitkan isu agama sehingga menimbulkan rasa kurang senang masyarakat di negara ini.

KUALA TERENGGANU, 26 Jan (Hrkh) - Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Mohd. Abdul Wahid Endut menafikan beliau melepaskan jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Wakaf Mempelam sebagaimana didakwa Akhbar Mingguan WATAN Bilangan 22 Ahad 25-31 JanuariAbdul Wahid kini dalam proses mendapatkan nasihat peguam bagi menyaman akhbar berkenaan kerana mengeluarkan kenyataan tidak benar berhubung dengan dirinya jika laporan itu tidak ditarik balik.

KUALA LUMPUR, 21 Ogos (Hrkh) - Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor, Ustaz Sallehen Mokhyi akan mengambil tindakan undang-undang terhadap akhbar Utusan Malaysia kerana memutar belit dan mengubah kenyataan beliau berhubung perakuan sumpah Ketua Umum KeADILan, Dato' Seri Anwar Ibrahim. .Utusan Malaysia pada Khamis, 21 Ogos, melaporkan; "Dewan Pemuda Pas Selangor mencabar Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dato' Seri Anwar Ibrahim supaya melakukan sumpah laknat jika beliau di pihak yang benar.


INI JER BERITA YANG TEPAT....
HAS UNTUK ORANG MELAYU UMNGOK...SELAMAT BERJUDI..MAJULAH JUDI UNTUK NEGARA..KAH..KAH..KAH

3 comments:

sang kegelapan said...

btul tu...judi..judi...nanti cepat kaya...hahaha..

BUJANG SUSAH said...

Salam sahabat...selamat menyambut ramadhan al-mubarak.. smoga sentiasa diberkati oleh-Nya..

CUPING MERAH said...

sallam...sama-sama la kita ya..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template