Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 26 August 2009

PAS KALAH DI PERMATANG PASIR..............???


Kesian aku nengok blogger si pencacai umngok ni,
bertungkus-lumus dan berhempas-pulas,berkempen untuk memenangi hati pengundi dan orang ramai,bermacam-macam cerita,bermacam-macam fitnah yang dilemparkan terhadap PR dan bermacam-macam tomahan yang dilemparkan kepada PAS terutama TGNA,namun mereka tidak berjaya..."oh!!sungguh kecewa"..

bagi menyedapkan hati masing-masing,maka beginilah tulisan mereka....



Menurut sahabat saya Aspirasi Bangsa's Blog :


Keputusan rasmi Pengkalan Pasir menunjukkan undi PAS turun walaupun memenangi dengan majoriti 4,551 undi iaitu turun daripada 5,433 undi. Penurunan sebanyak 882 undi.

Namun jika dilihat dapatan undi calon PAS Mohd Salleh mendapat hanya 9,618 undi daripada 11,004 iaitu penurunan sebanyak 1,386.
BN pula mendapat 5,067 daripada 5,571 undi pada PRU12 iaitu penurunan sebanyak 504 undi.


Apa pun fakta tetap fakta iaitu Undi PAS menurun keseluruhannya..



Panglima : Ini menunjukkan BN telah berjaya mengalih undi PAS seramai 882 undi meskipun di tengah kempen penuh fitnah dan tohmahan terhadap Saudara Rohaizat.


Syabas dan jangan menyerah kalah. Ini permulaan kepada kebangkitan pejuang kebenaran !!!



**CUPING-Untuk menyedapkan hati korang yang tengah bersedih tu...
"maka aku umumkan PAS telah kalah di Permatang Pasir dengan mejoriti 4551 dan kemengan untuk Rohaizat"!!.....KAH..KAH..KAH..KAH..

Dasar Islam Plastik....waaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

5 comments:

zali said...

betul la tu ratio nya menurun.

08 1 : 2.0
09 1 : 1.9

08 1 undi umno = 2 undi pas
09 1 undi umno = 1.9 undi pas

CUPING MERAH said...

ya la tu....

Na'im Nikmat said...

UMNO berjaya mengekalkan rekod 7kali kalah berturut-turut itu kenyataannya wat bloggers UMNGOK..

ijoks2009 said...

Biarlah diaorang.Biarlah diaorang berkhayal dlm dunia khayalan dia untuk 2-3 tahun ni.Bagi lah peluang dia sebab tak lama lagi parti Umngok akan berkubur.

Aspirasi said...

PAS terupa terhadap PAS telah bermula sejak Pilihanraya Kecil Bukit Gantang.

Sebenarnya secara konsisten penurunan lebih 1000 undi dari Melayu menolak PAS dan Pakatan Rakyat sejak Bukit Gantang diikuti Penanti, Manik Urai dan Permatang Pasir. Walaupun mereka menang.. tapi jumlah sokongan Melayu semakin lama semakin menurun...


Tapi kalau PAS nak percaya sokongan kepada mereka tidak merosot pun tak pa... sukahati PAS lah.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template