banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Monday 2 July 2012

Blom sempat tandatangan persetujuan Imam muda dah digantung



Gua dipanggil ke Markas Pas untuk tandatangan beramai2 bagi menunjukkan persetujuan pihak kami  untuk membenarkan Tuan Guru mengimamkan solat Jumaat tempohari tapi malangnya kami sudah terlawat apabila mendapat tahu yg Imam masjid Jamek Pasir Gudang yg Imam Muda Masjid disitu telah digantung tugas serta merta selama sebulan..

Perkara2 sebegini memang gua dah agak dari awal..dan persolan ini pernah gua bincang dengan rakan2 sehari sebelom Tuan Guru mengimamkan solat..apabila gua mendapat info yg Tuan Guru akan mengimamkan solat Jumaat..

Apa yg bermain dikepala gua pada masa itu ialah.."ehh boleh ke tok guru jadi imam".."boleh kecoh nanti" sedangkan disini kalian sedia maklom yg negeri ini klau umno nya memang jahil habis tidak dapat membezakan islam dan politik..

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template